Сторінки

Ігри на уроках хімії та біології





8 клас   Тема: Класи неорганічних сполук.
1. «Третій зайвий»
Яка речовина у рядку зайва?
1)      НСl,  НВr, НNО3;
2)      Сu(ОН)2, NаОН, КОН;
3)      SіО2, Аl2О3, Nа2 О.

 1)  Н24,  НСl, НNО3;
 2)  Аl(ОН)3, NаОН, Fе(ОН)3  ;
 3)  SО2, СuО, СО2.

1)                Н24,  Н2S, Н3РО4;
2)                КОН, NаОН, Fе(ОН)3  ;
3)                Р2О5, МgО, СО2.

2. «Третій не зайвий»
Допишіть у кожний рядок формулу однієї речовині:
1)      МgО, СаО, ?;
2)      НСl,  Н2S,  ?;
3)       NаОН, КОН, ?
4)     2, СО2, ?;
5)     Н24 ,  Н2СО3,  ?;
6)      Zn(ОН)2, Аl(ОН)3, ?

3. «Хімічний марафон»
За три хвилини скласти як найбільше формул з таких хімічних елементів:
Nа , Н, О, К , S , Р ,  N , Мg

4. «Хрестики – нулики»             
Знайдіть виграшний шлях і назвіть оксиди:
3
Са(ОН)2
Н2СО3
КОН
СО2
Са SО4
Н24
Н2О
СаО

Знайдіть виграшний шлях і назвіть кислоти:
3
НNО3
Н2СО3
КОН
НСl
Са SО4
Н24
Н2О
СаО

Знайдіть виграшний шлях і назвіть основи:
3
Са(ОН)2
КОН
Н2О
NаОН
Са SО4
Н24
Аl(ОН)3
СаО

5. «Хрестики – нулики»             
Знайдіть виграшний шлях і напишіть рівняння реакцій перетворення речовин:
Н2О
НСl
NаОН
24
2О
Н24
СаО


S
Са SО3
Са SО4
2
2
НСl
Н24
Н2О
Н23

О2
АlСl3
Аl2О3
Аl(ОН)3
Аl2О3
НСl
Аl
Аl
Н2О


Гра «П’ять журналістських  запитань».
Учнів класу об’єднати в малі групи. Завдання для груп: прочитати текст підручника «Фізичні властивості кислот» та сформулювати запитання для інших груп класу, що починатимуться словами ЩО? ДЕ? КОДИ? ЧОМУ? ЯК?

9 клас Тема "Розчини"
Вправа «Хімічний хокей».
Учні по черзі називають терміни, що використовувались під час вивчення теми «Розчини».


Немає коментарів:

Дописати коментар